Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 grudnia 2014

CZEMU?

Czemu mimo że sprzątało się przed świętami, trzeba znowu sprzątać? To jest bez sensu...Kurz, powinien się zdecydowanie wolniej zbierać na meblach, pot na ubraniach i wszelakie inne brudy w domu, wtedy sprzątanie przed świętami i na wiosnę mogłoby być naprawdę miłym i rzadkim przedsięwzięciem, a ile byśmy mieli czasu nie musząc sprzątać, to by było piękne....
A w ogóle czemu ten śnieg pada po świętach a nie w święta? Bez sensu....

No ale moje, jak już pewnie wiecie, nowe przysłowie to :
Nawet jak nie jest idealnie to może być fajnie...

No tak ale niedługo sylwester, w zasadzie to już jutro (dokładnie pojutrze)  ja spędzam go  z przyjaciółką, uważam że to świetne warunki na podsumowanie tego roku , życia i tak dalej...

No tak, nie rozpisałam się dziś specjalnie, ale to dlatego że piszę w zasadzie po to aby Wam donieść że pierwszy mój odcinek vloga, można już zobaczyć na YT, mówię w nim o Nowym roku własnie, a raczej składam Wam mega długie życzenia nowo roczne....


https://www.youtube.com/watch?v=WXiIQpTGhNk&feature=youtu.be

Zapraszam ;)

No a teraz muszę się zabrać za sprzątanie, dom się sam nie posprząta ...(kolejne rozczarowanie dzieciństwa? XD )


A tu takie zdjątko mojego autrostwa, kocham robić zdjęcia <3



1 komentarz:

  1. Też właśnie sprzątam i tak mi się nie chce, że co chwilę zaglądam do internetu. :P

    OdpowiedzUsuń