Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 stycznia 2015

KLAMKA ZAPADŁA!

Kiedy zaczełam pisać ten blog, w pierwszym poście poinformowałam Was o tym że moim celem jest być dorosłą/dojrzałą gdy skończę 20 lat i .....To dziś! Dziś jest ten wielki wielkopomny symboliczny moment granica, ten dzień! Jakie to straszne, teraz to tylko się będę starzeć ;(
W takim razie...Czy postanowienie mi się udało? No cóż...Tak i nie...

1.Wiem ze dojrzewać i rozwijać się powinnam  całe życie ;)
2.sądząc po ogromie życzeń, ludzie już się mnie nie boją tak bardzo, więc tutaj też jest progres w kwestii społecznej.
3.Moja zdrowa pewność siebie rośnie, już jest na prawie zadawalającym poziomie.
4.Znacznie lepiej radzę sobie z emocjami, chociaż jeszcze nie idealnie...
5.Znacznie lepiej znoszę krytykę.
6.Zaraz łatwiej mi przychodzi akceptować ludzi i rzeczywistość taką jaką jest.
7.łatwiej radzę sobie z porażkami i nie rezygnuję bo coś mi nie wyszło.
8.jestem odważniejsza w kontaktach społecznych 

I nowe kategorie nad którymi pracuję od bardzo nie dawna ;)

1.Zaczynam akceptować swoje wady
2.Zaraz odważniej i pewniej wyrażam siebie

Oraz to co bez względnie trzeba poprawić (tak sesyjnie :p )

1.Poświęcam za mało czasu na naukę
2.Nie systematycznie i nie intensywnie przed egzaminem.

wniosek: Trzeba pracować nad samodyscypliną :/

Nie osiagnełam wielu rzeczy które chciałam, niektórych nigdy nie osiągnę...Ale w sumie dojrzałość chyba polega też na realnym podejściu do siebie i życia :)

Nowy odc vloga : https://www.youtube.com/watch?v=TN7dL0JE__s

A tu taka fajna Lejdi


1 komentarz: