Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 września 2014

CZAS

Ludzie mówią "czas leczy rany", jak dla mnie to mają zupełną rację, chociaż jak wspomniałam już nie raz , każdy z nas to inaczej postrzega, wiec możliwe że dla kogoś z was, raz zadane  przez życie rany nie goją się już nigdy, lecz myślę że to nie tyle zależy od naszego wrodzonego postrzegania, o ile od tego czy umiemy wybaczyć innym i pogodzić się z rzeczywistością, sądzę że wybaczenie i zaakceptowanie sytuacji, pozwala zamknąć pewien rozdział i iść optymistycznie dalej, bo wtedy to "jutro " faktycznie będzie lepsze. :)

 Co jest tym bardziej ważne że nie żyjemy wiecznie, czas naszego żywota daje nam pewne ramy działania, te ramy nadają mu sens i motywację do mądrego i dobrego korzystania z niego...Kiedy byłam mała, często kiedy zasmakowała mi jakaś słodycz jadłam ją kilogramami aż po paru dniach mi się znudziła i coś cudownego,  przez  swoją "nieskończoność" przestało być czymś wartościowym, stało się po prostu nudne...

Czas...nadaje sens naszemu bytowi, a jego różnorodność od czasu tragedii do czasu cudów, jest tak ważny bo daje nam szanse na szczęście, bo gdybyśmy nie wiedzieli czym jest ból nie docenialibyśmy jego braku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz