Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 października 2014

NOWY ETAP ŻYCIA JUŻ TRWA

No tak...dziś bez większy wspomnień i morałów, po prostu rozpoczełam studia, nowe życie towarzyskie, ogrom imprez, nowych ludzi, a także ogrom materiału do nauczenia i w ogóle nowy system uczenia...To wszystko mnie zaszokowało i zajeło każdą minutę tego tygodnia :D

Nie zdarzyło się nic czego się obawiałam , wszystko było na prawdę ekstra, jednak...byłam przerażona i zestresowana niemal cały tydzień, cały tydzień, aż do czwartku kiedy poszłam na imprezę i nocowałam u nowej koleżanki...wtedy w trakcie ok.3 godzin snu, miałam sen, nie pamiętam dokładnie co się w nim działo, ale wiem że przedstawiał wszystko czego się bałam przed rozpoczęciem tego etapu życia ,a w ciągu tygodnia praktycznie zostało zdementowane, wreszcie zaczeło to do mnie dochodzić że nic takiego się nie zdarzyło  i straaasznie się cieszę! Oraz mam straaasznie dużo do nauczenia i nie wiem w co ręce włożyć :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz