Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 listopada 2014

ŚWIAT JEST NIEPRZENIKNIONY

Czasem się zastanawiam...
 czy duchy istnieją
czy istnieją światy równoległe ( i nierównoległe)
 czy są inne planety na których jest życie.
Czy wszechświat ma koniec
a jak nie ma , to jak wygląda nieskończoność
no bo w końcu nieskończoność jest nielogiczna bo coś zawsze się gdzieś kończy
a nawet jak nie to jest kuliste
a jak jest kuliste to ta kula musi gdzieś być
a to miejsce musi skończyć nieskończoność
jednak skończoność jest równie nielogiczna
bo zawsze coś musi być, coś co świadczy o tym że nie ma nic
no bo sam fakt że tu nie ma nic, świadczy że jest to jakieś miesjce
a skoro jest to miejsce, to jednak coś jest
a jak coś jest to musi mieć koniec...

Tak , świat jest nieprzenikniony ....Czemu o tym pisze ? Bo w tym tygodniu mam pierwsze kolokwia, boli mnie gardło i nie do końca wiem co robić z tym miejscem w którym jestem ja, którym jestem ja...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz