Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 sierpnia 2014


 OTO JA

Cześć, mam na imię Magda i na tą chwilę liczę sobie 19 lat, oraz bardzo nie chcę aby ten stan kiedykolwiek się zmienił, być może to śmieszne i dziecinne jednak wyjście z wieku nastoletniego zdaje się mi czymś przerażającym, mimo że w moim życiu raczej nie będzie to przełomem , takim jak osiemnastka z dowodem osobistym i otoczką kulturowo-społeczną czy dziewiętnastka w czasie której zdałam maturę, dostałam się na studia a także będę poznawać życie studenckie...Urodziny obchodzę pod koniec stycznia, kiedy będę kończyć 20 rok życia, te wszystkie przełomy będą już za mną, mam poczucie że wtedy właśnie wejdę w dorosłe życie...Kurczę..Chyba jednak nie mogę się tego doczekać! :D  Właśnie postawiłam sobie termin, termin do osiągnięcia celu , co prawda ten cel nie jest zbyt konkretny , ale...to ten typ celu do którego nie dąży się świadomie ;) Na razie jednak mam bliższy i dokładniejszy cel, mając jeszcze 2 miesiące wakacyjnej nudy , przy pomocy gry na konsolę Wii "Wii fit", postanowiłam schudnąć 2,5 kg w ciągu 2 tygodni, przy okazji kolejnych postów będę wam pisać o tym jak mi idzie, dla ułatwienia zdradzę że ważę 63 kg :D
A jak skończą się  wakacje będę studiować psychologię, myślę że to moje powołanie :) Boję się i cieszę jednocześnie! :D
bye! do następnego postu!

Jeżeli podoba Ci się ten post lub masz na jego temat jakąkolwiek opinię albo chciałbyś/ chciałabyś podzielić się swoimi przemyśleniami, to bardzo będę wdzięczna jeśli  podzielisz się tym w komentarzu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz