Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 sierpnia 2014

PADA DESZCZ...

Dzisiaj rano była piękna pogoda, ale w pewnej chwili , chociaż się na to nie zapowiadało lunął deszcz...
Mimo że jak większość ludzi bardzo lubię upalne letnie dni, to lubię też bardzo deszczowe dni, świat jest wtedy taki spokojny, nastrojowy i melancholijny, lubię siedzieć sobie w domku i słuchać dźwięku spadających kropel, wprawiają mnie w przyjemny spokojny nastrój...

Umieram po wczorajszej zumbie, to był niezły wycisk ! We wtorek mam następną lekcję tańca !
Sprawdzałam moją wagę na mojej fitowej grze i ciężar mojego ciała nawet nie drgną, może to moja naturalna waga i tyle :D

deszczy tak pada i pada, a ja zastanawiam się co robić i myślę sobie że...Albo poczytam sobie jakąś ciekawą książkę albo wyjdę na balkon moknąć w deszczu :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz