Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 sierpnia 2014

NIE PODDAWAĆ SIĘ!

Dzisiaj byłam na ok.30 km spacerze, szczerze powiedziawszy rano wcale mi się nie chciało iść, czułam się zmęczona zanim jeszcze wyszłam z domu ...Jednak się przemogłam! I teraz czuje się cudownie! Co prawda odpadają mi nogi... ale czuję się wspaniale! Wiecie dlaczego?
Kiedy tak sobie dzisiaj szłam z koleżanką i psami to  sobie myślałam o sprawach które swego czasu zrobiłam lub nie zrobiłam  i wpłyneły  one na moje całe życie,  szczerze powiedziawszy...Nie żałuję niczego co ZROBIŁAM , jeżeli żałuję czegoś, to najczęściej jest to sprawa którą sobie odpuściłam, wydaje mi się że nie jestem w tej kwestii odosobniona, na pewno bardziej boli fakt że się wycofało z czegoś co mogło nam dać szczęście czy satysfakcję niż że się tego nie osiągneło próbując, dlatego moją myślą na ten  post jest...Jeżeli czegoś pragniesz, to choćby nie wiem   co, nie poddawaj się! Bo będziesz bardziej żałować że nie spróbowałeś ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz