Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 sierpnia 2014

UKOJENIE WE WSPONIENIACH

Padam na łóżko, czuję jak  coś w całym moim ciele intensywnie pulsuje, światło lampy w pokoju mnie oślepia, muzyka z radia ogłusza, umysł mi się zaciemnia, oczy widzą jak w jakimś negatywie, w umyśle wszystko się trzęsie  w rytm pulsującego ciała, o co chodzi? Czemu nic nie czuje? Czemu wszystko mam gdzieś? Nie odczuwam żadnego sensu, po co żyję? Dla kogo żyję? Czuję że to wszystko nie ma sensu... Ogłuszona patrzę na laptop leżący na taborecie obok łóżka...Nagle coś mi się przypomina...Coś co było parę lat temu, te osoby  których uśmiech widziałam nie raz, sytuacje które kiedyś dostarczyły mi tylu emocji, patrzę na te śmiechy  z przed lat, na te gwiazdy  z zeszłych wakacji, czuję powietrze z tych szczęśliwych chwil, obraz się rozchodzi, przed oczami znowu jest taboret z laptopem, ale moje ciało już nie pulsuje, oczy widzą jasno i wyraźnie, jestem spokojna, wiem jak było ,wiem jak chcę aby było dalej, czuję się całością swojego jestestwa :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz