Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 sierpnia 2014

WRESZCIE COŚ SIĘ DZIEJE !

Tak długo było tak nudno, że nawet pisać już nie miałam co i faktycznie byłam bez emocji..ale teraz kiedy emocje wzrosły umieram z wycięczenia! Ale to w gruncie rzeczy fajne uczucie :D
Generalnie ten wzrost wrażeń został spowodowany tym że też coś zaczeło się dziać :D
W ciągu ostatnich paru dni... byłam na paru długich wycieczkach w lesie, moja koleżanka wróciła z wakacji! Kupiłam (taaak :D ) nową torebkę, kolczyki i odżywkę do paznokci i....Niedługo będę miała futrzaste maleństwo ! Fretkę <3
Pierwsza zasada, jeżeli potrzebujesz zmian a one same tak szybko nie przyjdą (np. musisz czekać 4 miesiące :D ) To sam dokonaj zmian!
Na przykład kup zwierzaka ( chociaż to mało uniwersalna rada :D )

A tak wygląda fretka <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz