Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 sierpnia 2014

ZMĘCZONY CZŁOWIEK TO SZCZĘŚLIWY CZŁOWIEK

Dzisiaj byłam z moim psem i znajomymi na spacerze w lesie, bardzo lubię las,  w  pradawnych  czasach był naturalnym środowiskiem dla ludzi, zawsze prawie na takim spacerze czuję się cudownie, uwielbiam ten szum liści, tą zieleń i naturalną ziemię pod nogami... Po 3 godzinnej wędrówce, po powrocie do domu dalej tryskałam pozytywną energią do tego stopnia że...wysprzątałam cały dom!!!  Jestem bardzo pozytywnie zmęczona, teraz świat wydaje mi się tak prosty i piękny że chce się żyć, jestem  przepełniona pozytywną energią!
W końcu naturalne środowisko i zmęczenie fizyczne  jest potrzebne dla pełni zdrowia  ludzkiego i każdego innego :)

Aha i na długie spacery, joggingi itd. polecam wszystkim aby ubierali sportowe buty a zamiast toreb plecaki, a na dłuższe wypady brali wodę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz